niedziela, 27 maja 2012

Zestawy ubrań

Cześć wszystkim! Dzisiaj jestem pół żywa – boli mnie głowa, mam niesamowity katar, a o gardle to już lepiej nie mówię. Dzisiejszy dzień chyba spędzę na obijaniu się i leniuchowaniu w łóżku.. Wzięłam już wystarczającą dawkę leków i myślę, że to załagodzi całą sprawę.
Mam dziś dla Was 2 zestawy ubrań, które niesamowicie mi się spodobały!

Zestaw 1
Jest to zestaw, na którego szczególnie zwróciłam uwagę. Jest bardzo delikatny i idealnie nadaje się np. na spacer w upalne dni:) Zachwyciły mnie także kolory ubrań, które świetnie razem współgrają.
Sweter Solar – 299,00 zł
Bransoletka H&M
Wisiorek Accessorize – 30,00 zł
Koszulka Topshop – 28,14 zł
Szorty TallyWeijl
Baleriny Reserved – 129,90 zł

Zestaw 2


Stylizacja ta także mnie oczarowała. Świetnie dopasowane są dodatki do ubrań, a piękna marynarka moim zdaniem idealnie pasuje do całej reszty. 
Koszulka Drywach – 29,99 zł
Spodnie Troll – 119,99 zł
Marynarka Troll – 139,99 zł
Listonoszka New Yorker – 89,95 zł
Buty Nessi – 220,00 zł
Bransoletka River island – 59,41 zł


A Wam, który zestaw się bardziej podoba?

To dzisiaj na tyle. Trzymajcie kciuki, abym się lepiej czuła, bo jak na razie to kiepsko:(
~ pozdrawiam, Orzeszek 

1 komentarz:

  1. Mi osobiście bardziej sie podba 1 zestaw :)
    Zparaszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.