czwartek, 17 maja 2012

Pieniny

Witajcie:) Inspirują Was góry? Mnie bardzo. Kocham podróżować, zwiedzać i poznawać. To jest moje hobby. Dzisiejszym tematem mojego posta będą Pieniny, czyli niesamowicie piękne góry położone w południowej Polsce i północnej Słowacji. Postanowiłam o nich napisać, ponieważ już w sobotę pojadę tam wraz z koleżanką. Nie mogę się już doczekać tego powiewu świeżego wiatru, tej chęci dotarcia na sam szczyt ♥ Będzie ciężko, kondycji zbyt nie mam, ale I can't give up! :) Oprócz chodzenia po górach moją pasją jest także zwiedzanie różnych, ciekawych miejsc, ale na ten temat nie będę się rozpisywać, bo to w końcu notka o czym innym ;) A oto kilka zdjęć, które przedstawiają te nieziemsko piękne góry:





Spływ Dunajcem
                                                                   


Panorama z Trzech Koron

A jakie jest Wasze hobby? Też lubicie raz za czas połazić po górach? :)

~ papa, Orzeszek ♥.


                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.