niedziela, 20 maja 2012

Fryzury

Cześć wszystkim! :) Jak tam niedziela? Nareszcie piękna pogoda! Po długiej nieobecności już jestem. W Pieninach było super! Było dość stromo i mam dzisiaj zakwasy, ale nie żałuję. Widoki były wprost przecudne. Nie mogłam się nimi nacieszyć! Polecam Wam, abyście odwiedzili to fantastyczne miejsce!
Dzisiaj zajmę się (jak już napisałam w tytule) fryzurami. Bardzo lubię je robić. Zazwyczaj zajmują mi dużo czasu, ale warto:) Zawsze dodają jakiegoś uroku dziewczynie. Jest wiele fryzur, które można robić z włosami, a oto niektóre z nich:


 Jest to fryzura, która idealnie nadaje się do szkoły. Prawie zawsze ją robię. Wygląda stylowo, mimo pozornego nieładu.

Zwyczajny kucyk też bardzo mi się podoba, a 
jeszcze bardziej gdy jest ,,obwiązany" włosami, niż gumką:)

Zwykły kłos wygląda bardzo delikatnie i 
świetnie prezentuje się ze zawiązaną kokardą lub kwiatkiem.

Długie, lśniące i rozpuszczone włosy wyglądają bardzo dziewczęco, nieprawdaż? 


A Wy jaką najczęściej robicie fryzurkę? :)

~ Orzeszek ♥.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.