wtorek, 8 maja 2012

Bandanki


Hejo:) Dzisiaj chciałabym Wam powiedzieć co nieco o bandankach:) Ostatnio wpadły mi w oko, więc pomyślałam, że o nich napisze na blogu. Alex też się podobają ♥. Otóż bandany to trójkątne lub kwadratowe chusty zakładane na głowę lub szyję, wiązane zazwyczaj na karku. Mi bardziej podobają się we włosach, ale to zależy od gustu danej osoby. Bandany mają charakter ochronny lub dekoracyjny. U nas w szkole coraz częściej spostrzegam je u dziewczyn:) Są przeróżne kolorki ♥. Osobiście bardzo mi się podobają. A teraz wstawię kilka fot:




Różowa bardzo ładnie prezentuje się z jasnymi włosami:)



Natomiast biała z czarnymi:)


 Kończę. Myślę, że mój pierwszy post Wam się spodobał ♥.


                                       
                                               ~ Orzeszek ♥.

       
                                                             




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.