czwartek, 10 maja 2012

Harry Potter

Witajcie:) Dziś zajmiemy się interpretacją serii książek pt. ,,Harry Potter". Książka ta dostała się w moje ręce ok. rok temu, gdy starsza siostra namawiała mnie, abym po nią sięgnęła. Sama przeczytała wszystkie części i jest wręcz zauroczona tym bestseller'em. Jak powiedziała, tak zrobiłam. Okazało się, że jest to genialna książka, która od razu mnie zainteresowała. Obecnie jestem przy 5 części i nie mogę się doczekać co będzie dalej ♥.
A więc, ,,Harry Potter" to seria książek fantastycznych autorstwa brytyjskiej pisarki J. K. Rowling. Książki z tego cyklu cieszą się ogromną popularnością wśród dzieci i młodzieży, ale czasem trafiają też do dorosłych czytelników. Zbiór książek ,,Harry Potter" opisuje przygody młodego czarodzieja Harry'ego, wraz z jego przyjaciółmi: Ronem i Hermioną. Co każdy rozdział opisana jest ich niesamowita przygoda, która za każdym razem mnie urzeka:) Wszystko dzieje się w ciągu sześciu lat edukacji w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, ale też poza nią. W siódmej części przedstawione są wydarzenia dziejące się 19 lat po akcji książki. Jestem zachwycona, zafascynowana, wciągnięta i zahipnotyzowana tą książką. Niezmiernie polecam Wam, żebyście po nią sięgnęli i zaczęli czytać:)


~ Orzeszek ♥.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.