sobota, 12 maja 2012

,,The Notebook"

Heej:) Postanowiłam, że dzisiejszy post przeznaczę na piękny film pt. ,,The Notebook", czyli w tłumaczeniu ,,Pamiętnik". Jest to amerykański melodramat z 2004 r. opowiadający o wielkiej miłości dwojga osób: cierpiącej na Alzheimera Allie (Rachel Mcadms) i pięknego Noah (Ryan Gosling), który nigdy nie przestanie jej kochać. Decyduje się on każdego dnia czytać jej na głos historię miłości dwóch, młodych serc, która za każdym razem porusza Allie. Jednak nie zdaje ona sobie sprawy, że to jest ich własna historia z młodości. Ten wielki podziwu film wyzwala wielkie emocje. Sam doprowadził mnie do głębokiego płaczu. Podczas oglądania go nie traci się świadomości, że miłość czasem potrafi zwyciężyć nawet śmierć. Osobiście jestem zakochana w tym filmie i jestem pewna, że nigdy mi się nie znudzi. Polecam Wam go z całego serca! Sam zwiastun budzi wiele emocji i nakłania nas, abyśmy go oglądnęli ♥ :



~ Orzeszek ♥.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.