wtorek, 29 maja 2012

Florid style


Czeeeść Wam:) Dzisiejszy dzień także miałam spędzić w Tarnowskich Górach, jednak choroba wygrała i siedzę teraz w domu, podobnie jak wczoraj:( Ale trudno, jeszcze wiele wycieczek będzie organizowanych, na które z przyjemnością pojadę:) Ok, a teraz koniec dygresji:) Dzisiaj postanowiłam napisać o kwiecistym stylu, a tak dokładniej to o wzorach w kształcie kwiatów pojawiających się na przeróżnych ubraniach i dodatkach:) Coraz częściej w sklepach widuje tego typu rzeczy. Wydaję mi się, że wzory te stały się bardzo modne w tym sezonie i niezmiernie jestem z tego zadowolona, ponieważ dadzą kobiecie uroku, delikatności, ale również kobiecości.. Postanowiłam udostępnić także kilka zdjęć ze stronki Loveit, ponieważ są one prześliczne i zawsze mnie urzekają, podobnie jak Alex ♥. 











Czyż te rzeczy  nie są piękne i fascynujące? ;)

~ pozdrawiam, Orzeszek ♥.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.