poniedziałek, 25 czerwca 2012

Wakacje tuż, tuż..

Witam Was kochani! Jak tam spędzacie ostatni tydzień przed wakacjami? Ja po prostu nie wierzę, że już za parę dni będzie koniec tej całej męczarni w szkole i nareszcie będziemy mogli wszyscy odsapnąć, odpocząć, odprężyć się, poczuć smak nadchodzącego free time'u! Niestety, ale nigdzie nie wyjeżdżam za granicę (co było moim największym marzeniem), ale postaram się spędzić najmilej te dwa miesiące wolnego w naszym kraju. Na pewno przede wszystkim będę spotykać się z Alex, oraz z innymi znajomymi, bez których te wakacje dla mnie nie miałyby sensu. Postaram się także dużo przebywać na świeżym powietrzu, uprawiać sport, oraz chodzić oczywiście na zakupy :D Będę po prostu robić bardzo dużo różnych rzeczy i będę się starać, żebym nie zmarnowała tych wszystkich, nadchodzących, cennych chwil:) A Wy jak planujecie swoje wakacje? Co będziecie robić? Wyjeżdża może ktoś z Was w daleką podróż do lasów tropikalnych, na Amazonkę lub na gorącą Españię? Jeżeli tak, to ja jestem chętna! :D Już sobie wyobrażam te zimne kąpiele w basenach na upałach i wiele innych, wakacyjnych rzeczy.. Miejmy tylko nadzieję, że pogoda nas nie rozczaruje;) Żeby "wzbogacić" tę notkę dodam Wam jeszcze kilka inspiracji na temat oczywiście naszych wakacji:









Dodam Wam jeszcze jedno moje zdjęcie, zrobione w pewne upalne popołudnie:) 


To miłego czekania na WAKACJE! Ja również na nie czekam razem z Alex i Wami:)

~ pozdrawiam, Orzeszek ♥.

7 komentarzy:

  1. Fajne te twoje zdjecie
    Super inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w piątek obrona i również słodkie wakacje! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. juz w piątek :)))
    czekam z niecierpliowscia

    świetny blog:D

    zapraszam do obserwowania
    http://anniewayfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze 3 dni <3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wakacyjne inspiracje :)
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już tak niedługo! ♥
    ja za granicę niestety nie wyjeżdżam, ale może do wujka do Anglii jakoś się wybiorę. Jednak zdecydowanie wolałabym do Hiszpanii i Francji. No i jeszcze USA i Włoszech, ale bez przesady :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.