poniedziałek, 18 czerwca 2012

Leon zawodowiec

Hej kochani! Pogoda dzisiaj wyśmienicie dopisuje! Jak dzisiaj spędziliście dzień? Fajnie, bo w szkole już coraz mniej zadają nam zadań domowych i jest więcej czasu na rozrywkę :D Hmm.. co dzisiaj robiłam? Otóż gdy przyszłam ze szkoły, rozpakowałam się, obijałam się do 17 i pędem pobiegłam do kuzynki na ANUBISA, o którym już wcześniej wspominałam:) Jak zawsze był pełen emocji odcinek.. Może ktoś go oglądał?
Wczoraj, kiedy pisałam na chacie z moją siostrą, wspomniała o filmie pt: ,,Leon zawodowiec". Oglądałam go już kiedyś nawet chyba z 2 razy i naprawdę mi się spodobał! Opowiada on o Leon'ie, który jest płatnym zabójcą. W niczym jednak nie przypomina męskiego, twardego i nieposkromionego złoczyńcy. Wręcz przeciwnie: jest cichy, spokojny, na codzień pija mleko (świetny aktor :P) Pewnego dnia skorumpowana policja zabija swojego dostawcę narkotyków i jego rodzinę. Przeżyła tylko 12-letnia córka, która postanawia zemścić się na zabójcach. Przychodzi więc do swojego sąsiada (Leona), który otrzymuje od niej to niezwykle trudne zalecenie. Wynikają z tego później liczne komplikacje.. Na prawdę, świetny film! 




Oglądał już go ktoś z Was? Jeśli nie, to gorąco polecam!

~ Papa, Orzeszek ♥.

3 komentarze:

  1. Słyszałam już o tym filmie ale nie oglądałam :/ To muszę się w końcu zebrac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę go oglądnąc :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Leon jest wg mnie nudny. Ale Anubi$ cudny <333
    Najbardziej lubię Ninę ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.