środa, 6 czerwca 2012

Demot...

Hej ! Dzisiaj szybciutko bo jestem mega zmęczona.. wykąpałam się i mam ochotę zasnąć jak najprędzej... Ale nie o tym mowa. Chce Wam troszkę powiedzieć o stronce DEMOTYWATORY. Już od dawna ją przeglądałam.. Dziś możemy znaleźć na niej dużo ciekawych tekstów, obrazków itp.. Niektóre mają naprawdę dużą wartość. Zachęcam do odwiedzania ! Moim ulubionym demotywatorem jest :

Spytano parę staruszków, jak wytrzymali ze sobą 50 lat. Odpowiedzieli: –
A Wy macie swoje ulubione ?

~Alex ♥.

9 komentarzy:

  1. Lubię Demotywatory.. Ale ulubionego nie mam. Ten co dodałaś jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam czasy, kiedy to demotywatory dopiero się pojawiły i budziły wiele kontrowersji, a ludzie niesamowicie się nimi jarali ;) teraz podobnych stron jest cała masa, ale mimo wszystko czasem z sentymentu wchodzę na tę stronę, choć ulubionego demota nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś namiętnie przeglądałam demotywatory, teraz mnie już do tego tak nie ciągnie, ale czasem mi się jeszcze zdarzy wejść na stronę :) Ten, który pokazałaś jest naprawdę mocny.

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh cała prawda z tym demotem
    fajny blog ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj szczera prawda...
    Ja również obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie wchodziłam na tą stronę,ale na pewno wejdę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakos rzadko wchodze na demoty. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taki sam typ numer jeden, ale dwa to Stradivarius :D
    dodałam :) ,

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo życiowy cytat ;)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.