czwartek, 7 czerwca 2012

Bershka

Witajcie kochani! Jaka dzisiaj ładna pogoda gości u nas we wsi:) Jestem z tego względu niezmiernie zadowolona, ponieważ od razu jest lepszy humor i chęć do życia.. Dzisiejszy dzień spędziłam na obijaniu się i nic pożytecznego nie zrobiłam! Jedynie czytałam Harry'ego Potter'a i oglądałam film, więc sami widzicie. Ajj, muszę się wziąć w garść :P No, ale w końcu jest wolne i trzeba z tego korzystać, co nie?:)
Kiedyś napisałam posta na temat sklepu Stradivarius o sukienkach, które chciałam kupić (niestety nic z tego nie było, bo portfel był i nadal jest pusty). Natomiast dzisiaj zajmę się sklepem o nazwie Bershka. Podobnie jak w Stradi, możemy znaleźć tam bardzo ładne i ciekawe ubrania oraz dodatki, które świetnie wyglądają! Zresztą.. sami zobaczcie:)


Kocham tego typu bluzki! Czyż nie są urocze?


Mmm.. te marynarki ♥.


Bardzo modne są spodnie jak dwa zdjęcia powyżej (takie nad kostkę). 

A tutaj popularna w tym sezonie, asymetryczna spódnica :)


A teraz kilka akcesorii:




Myślę, że takie wsuwki wyglądają świetnie we włosach!

Podoba Wam się coś z tych rzeczy?

Oki, to dzisiaj na tyle. Bardzo polecam Wam, abyście odwiedzili kiedyś ten sklep, bądź Stradivarius:) Jest tam wiele rzeczy, na które na pewno zwrócicie uwagę (przynajmniej tak myślę) :P A jeśli chodzi o jutrzejsze Euro, to mocno trzymam kciuki za naszych reprezentantów! Niech dadzą z siebie wszystko!:) 
I jeszcze jedna rzecz, a mianowicie niezmiernie dziękuję Wam wraz Alex za te wszystkie komentarze oraz wyświetlenia, bo liczby te coraz bardziej wzrastają! Jeszcze raz, dzięęękuuujemmyyy ♥.

~ udanego popołudnia, Orzeszek ♥.

3 komentarze:

  1. ale świetne wszystko prawie mi się podoba :D
    Zapraszam do mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja poproszę wszystko :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Justina Bibera :* I ten bloog też-napiszcie coś o nim -pliz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.