środa, 6 czerwca 2012

Trampki Converse

Hola a todos! Dzisiaj wyjątkowo wcześniej wróciłam ze szkoły po pięciu lekcjach! Juhu! Teraz leże w łóżeczku, odpoczywam i piszę właśnie oto ten post:) Później, żebym trochę się obudziła (bo jak na razie, to jestem strasznie niemrawa i zmęczona po dzisiejszych dwóch w-f 'ach) chyba pójdę zrobić sobie kawkę, taką jak ta:

Mmm.. była przepyszna ;D
Ok, a teraz do rzeczy. Postanowiłam napisać o.. trampkach - najwygodniejszych butach świata :P Zainspirowały mnie trampki z firmy Converse. Najlepsze jak dla mnie są klasyczne czarne, bo pasują do wszystkiego, ale są też inne, przeróżne kolory. Pasują do stylizacji.. są wręcz idealne!



Czerwone też są piękne ♥.






A tutaj z motywem USA. 

Które Wam się najbardziej podobają?

~ Orzeszek ♥.

2 komentarze:

  1. Mmmm..
    Można przepis ?

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie:)
    A oto przepis:
    Kup sobie najlepiej kawę Nescafe Gold, bo jest jak dla mnie najlepsza! Wsypujesz do szklanki średnio czubatą łyżeczkę tej kawy, później wlewasz trochę ponad połowę szklanki przegotowanej wody. Następnie pół szklanki mleka ogrzanego w mikrofalówce wlewasz najlepiej do termosu i ,,trzepiesz nim", żeby mleko się zapieniło. Później wlewasz go do wody z kawą i wsypujesz cukier (ja zawsze daję 1 łyżeczkę, żeby kawa nie była za słodka, bo takiej nie lubię). Następnie (jeśli chcesz) na ,,górną piankę" wsypujesz trochę kakaa, który zawsze dodaje trochę smaku kawie. Powodzenia! ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.