poniedziałek, 4 czerwca 2012

Happy B-Day !

Buu :D z góry przepraszam, że nie napisałam wczoraj (jak obiecałam) ale miałam nadzieję, że mecz zacznie się jak planowano o 20:00 i coś w przerwie napisze... ale nici. Straaasznie się cieszę, bo Polska wygrała z Brazylią 3:2 ! Po znakomitym tie-breaku już nikt nie miał wątpliwości kto rządzi :).
Dziś szczególny dzień, a mianowicie urodziny mojej ukochanej przyjaciółki Oli-Wam znanej jako Orzeszek ♥.
Kochanie: z caaałego serca życzę Ci, żebyś zawsze była taka jak jesteś- śliczna, inteligentna, zabawna itp...
 :-*.
Caaałuję Cię mocno :-*.

Twoje ulubione ♥.

~Buźka, Alex ♥.

2 komentarze:

  1. Najlepszego dla Oli-Orzeszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alex! Dziękuję za tego posta! Zrobiłaś mi niezmierną niespodziankę! ♥. Aaa, jeszcze ta piosenka UNIVERSE! ;*
    Misiaa. - Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.