poniedziałek, 11 czerwca 2012

Ordinary day + coffee

Hallo everybody!!! :) Dzisiaj zwyczajny dzień.. Niedawno przyszłam ze szkoły i jestem strasznie zmęczona! Muszę się jakoś odprężyć przed nauką, jednak jestem zadowolona bo nie mam jej dzisiaj tak dużo jak zawsze:) A Wy? Macie na jutro dużo zadań? W sumie to mam już zaplanowany dzień: nauka, serial - Pierwsza Miłość, komputer i jakiś dobry film przy kawce:) No tak.. Jeśli chodzi o ten napój, to mam dla Was duuuuuuuużo inspiracji na ten temat. Oczywiście fotki wzięłam z portalu Loveit ;D Zresztą sami zobaczcie! Śliczne zdjęcia..


















A tutaj moje zdjęcie, które zrobiłam kiedyś nad morzem:) Ehh.. co ja bym dała, żeby się tam wrócić..


Mmm... Aż ślinka leci.. Chyba sobie teraz pójdę zrobić kawuńkę ♥.
A Wy lubicie kawę? Smakuje Wam?

~ Udanego dnia, Orzeszek ♥. 

8 komentarzy:

  1. ja nie pije takich mocnych kaw tylko jak już to takie dla dzieci : P
    Ale mi smaka zrobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja też nie piję mocnych kaw:) Jak już coś to z mlekiem:)

      Usuń
  2. ja tez mam malo nauki :D
    a kaw nie lubię ble ;D
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam w ogóle nie zadają już nic :P
    Nauczycielka , który codziennie zadawała dużo , wyjechała z gimnazjum na tydzień do Francji , więc mamy spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje i ostatnie twoje zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog , dlatego go otagowałam , wiec zapraszam do mnie;)
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne inspiracje ^^ Ja kawy jeszcze nie piję ale cappuccino jest OK :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.