czwartek, 2 sierpnia 2012

,,Koczko-warkocz"

Czeeść! Jak Wam minął dzień? Mi zwyczajnie.. Właśnie przyjechała do domu moja siostra z Warszawy to teraz mogę sobie z nią porozmawiać itp:) Stęskniłam się za nią! Już długo jej nie widziałam od mojego pobytu u niej na mieszkaniu. 
Dzisiaj postanowiłam napisać co nieco o pewnej fryzurze, która naprawdę mi się spodobała! A mianowicie o ,,koczko-warkoczu" ;D Fryzurka ta najlepiej będzie wyglądała na włosach długich i tylko na takich włosach ‘wyjdzie’. 

Rzeczy, których potrzebujesz:
  • Grzebień/szczotka,
  • 4 gumki do włosów,
  • Wsuwki,
  • Lakier do włosów.

Krok po kroku:

1. Włosy dokładnie rozczesz. Podziel włosy na dwie równe części. Zwiąż je gumkami w dwa kucyki, dość nisko z tyłu głowy.

2. Następnie zapleć oba kucyki w warkocze. Pleć dość ciasno.

3. Zabezpiecz gumkami, aby warkocze się nie rozplątały.

4. Gdy oba warkocze będą gotowe możesz przystąpić do dalszych kroków. Ostrożnie zdejmij gumki z włosów tuż przy głowie, nie te zabezpieczające warkocze.

5. Złap za warkocze i skrzyżuj je mocno ze sobą z tyłu głowy.

6. Warkocz, który znalazł się na górze wygnij w coś na kształt litery ‘C’ i przypnij go wsuwkami.

7. Chwyć teraz drugi warkocz i wyciągnij go do góry.

8. Załóż go na przypięty już warkocz. Schowaj końce pod spód i przypnij warkocz wsuwkami. Zabezpiecz wsuwkami oba warkocze, a ich końce ukryj pod spodem.

A oto efekt końcowy:


Według mnie ta fryzura wygląda bardzo dziewczęco, a zarazem zmysłowo.. Można ją zrobić naprawdę na każdą okazję! A Wam? Podoba się?:)

~ Orzeszek <3

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.