niedziela, 1 lipca 2012

Hot !

Hej wszystkim ;D
Dzisiaj u mnie było meeeeega upalnie !! Według mnie dochodziło nawet do 40 stopni ! Po obiedzie postanowiłam nie marnować tak pięknego dnia i wraz z przyjaciółką (Kasiulą ♥) wybrałam się na miejscowy odkryty basen ! Nie żałuje ! Było świetnie ;) Nie dość że się ochłodziłyśmy to spędziłyśmy duuużo czasu razem :) Jak zwykle zjadłyśmy lody i fastfoody :). Poteem jeździliśmy na rowerach po centrum, a jeszcze później gdy zaczęło się robić ciemno pojechałyśmy do domu.. A Wy jak spędziliście dzień ? :). Dzisiaj finał EURO który lece oglądać ! Szczerze nie mam faworyta. Z jednej strony kochał drużynę z Hiszpaniim a z drugiej Włosi naprawdę pokazali co potrafią ! Nikt na nich nie stawiał a tu nagle taka niespodzianka ! :)
Dodaje pare zdjęć z mojego ogródka wykonach przeze mnie :)




~Miłego wieczoru, Alex ♥.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy dodany komentarz ♥.